Olin mieheni kanssa Hyvinkäällä Levymessuilla ja taas tuli törsättyä levyihin... (ja just kun päätin pitää tiukkaa budjettia) Saldona oli kuus levyä ja kaks kirjaa. Löysin sellaisia suomipunkin klassikoita kun Luonteri Surf, Ypö-Viis ja Metuja :) Ex-ukko vei erossa noi levyt mennessään ja siitä lähtien niitä olen levyhyllyyni kaivannut. Nyt ne on sitten ihan kokonaan mun omia!! *fiilistelee*  Mukaan ois lähtenyt vielä isompi kasa levyjä mutta tuli pahasti budjetti vastaan. Seuraaville messuille pitää ehdottomasti varata enemmän rahaa mukaan :)

Iltasella kävin hakemassa itelleni nyrkkelyhanskat kuntonyrkkeilyä varten. Totta kai niitä piti heti kokeilla ja sain kehuja että osaa lyödä hyvin *punastelee kehuista*  Jostain kumman syystä mieheni ei antanut mun testata hanskoja itteensä *ihmettelee miksei*  Täytyy sit tyytyä hakkaamaan kaveria :D
En mä oikeasti ole väkivaltainen ihminen... (toivottavasti en) mutta joskus on ihan mukavaa päästellä ylimääräisiä höyryjä nyrkkien kautta, toki hakkaan vaan säkkiä tai seinää, en ihmisiä (ellei niillä ole suojia mihin hakata)

Jaahas, taidan siirtyä sohvalle fiilistelee Metujen levyn parissa... Nauttikaa viikonlopusta ja ottakaa ilo irti kaikesta pienestä ja kauniista :)