1. Terveys
Näin tänään junassa työmatkalla suurinpiirtein ikäiseni naisen, joka kulki valkoisen kepin kanssa. Hänen liikkumistaan seuratessani tulin miettineeksi kuinka onnellinen sitä saa olla siitä että kaikki aistit toimivat. Nainen näytti kyllä ihan hienosti selviävän liikenteessä kepin kanssa mutta silti jollain surullisella tavalla mietin kuinka paljon kauniita asioita naiselta jää näkemättä. Auringonlaskut, vauvan ensihymy, koiranpennun leikki, kukkaniityt... Olen onnellinen koska minulla on kaikki aistit tallessa ja voin nauttia auringonlaskuista.

2.Rakkaus
Minua rakastetaan sellaisena kun olen ja minä rakastan kaikkia minulle tärkeitä ihmisiä. Ilman rakkautta maailma olisi kylmä ja valoton paikka elää. Olen onnellinen että voin ja saan rakastaa ja minua rakastetaan.

3.Koti
Vaikka asuntovelkaa on enemmän kun kiitettävästi ja korot nousee koko ajan olen onnellinen siitä että minulla on paikka jota voin kutsua kodiksi. Kaiken remontin ja sekasorronkin keskellä koti on paikka johon on aina ihana tulla. Kun kotiovi sulkeutuu selän takana ja olet kotona tuntuu siltä että kotiin ei mikään maailman pahuus yllä. Olen onnellinen että minulla on oma koti.

4. Ystävät
Minulla on todella rakkaita ystäviä ja heidän kanssaan voin jakaa niin elämän ilot kun surutkin. Heidän seurassa voin olla ihan oma itseni. Olen onnellinen ystävistäni ja rakastan heitä kaikkia.

5. Työ
Vaikka aamuherätykset ei mitään  herkkua ole ja välillä on niin kiire ettei kahvitaukoa ehdi pitää, niin minulla on työ mistä saan palkkaa jolla voin maksaa asuntolainaa ja ostaa kaikkea mukavaa. Ja työni on vielä vakituinen paikka. Olen onnellinen että minulla on työtä.

6. Olen onnellinen että sain elää ja kokea tämänkin päivän.


1602242.jpg