Eka lomapäivä!!!
Heräsin joskus kymmenen maissa, nukuin kun tukki vaikka näinkin jotain ihan sekopää unta. Jostain kumman syystä näin taas unta exästä... Ärsyttävää kun yrittää ihan tietoisesti unohtaa koko kundin niin ei sitten millään unohda... Vai johtuukohan unet just siitä että jotain asiaa yrittää niin kovasti vältellä? Kun joku asia ei olekaan kunnolla loppuunkäsitelty niin sitä yrittää unissaan saattaa päätökseen... Tosin tiedän osasyyn viimeaikaisiin uniin, olin perjantaina Iron Maidenin keikalla ja pelkäsin kuollakseni että törmään exään siellä. Se ois ollut just mun tuuria!! Seistä sen kanssa jossain nakkikojun jonossa rinnatusten... Yyyyhhh..... pelkkä ajatuskin saa ihon kananlihalle. Onneksi tiedän satavarmasti että sillä kundilla oli kenttäpaikka, sen verran kovanluokan Maiden-fani se on. Vaikka kundi mulle paskasti tekikin niin silti sillä on aina erittäin special-paikka mun sydämessäni, olihan kundi myös mun paras ystävä. Sitä kertaheitolla menetti sekä rakkaansa että ystävänsä... Ei siitä vuodessa selviä... jos selviää ikinä. Toivon vaan koko sydämestäni että kundilla on asiat nyt hyvin ja että olisi löytänyt onnensa, sen mitä silloin kevättalven kauniina aamuna lähti yllättäen etsimään. Paska homma etten mä sitä onnea hänelle voinut/osannut suoda.... Siihen selkeestikin tarvittiin jotain muuta kun mun koko sydän ja elämä :(

No joo.... olipahan taas paatosta... Hyvä alotus kesälomalle. Se nyt vaan on niin että yksi asia johtaa toiseen ja sitten sitä saa taas monta päivää pohtia elämäänsä, mennyttä ja tulevaa. Heh, mut kesälomahan on just parasta aikaa moisille pohdiskeluille, ei tarvi jumittaa duunissa tyhmien ajatusten kanssa ja samalla yrittää hymyillä idiooteille asiakkaille :D :D  Hyi mua... oon ollut selkeesti loman tarpeessa kun asiakkaan ei enää jaksa hymyilyttää mua. Pääsääntöisesti kuitenkin pidän duunistani mutta joskus liika sosiaalisuus on huonosta. Ei vaan jaksa aina ja koko ajan hymyillä ja palvella kun joku marionettinukke. Sen oonkin huomannut että mitä sosiaalisempi ammatti niin sitä epäsosiaalisempi vapaa-ajalla :D Tai no epäsosiaalinen ja epäsosiaalinen... Ns. livekavereita ei oo kun muutama hassu mutta nettituttuja on sitäkin enemmän :D :D Mut onhan nettikaveritkin parempia kun ei kavereita lainkaan, eikös? Voi kuinka monet maailmaa parantavat keskustelut onkaan netin kautta käyty :) Itkut itketty ja naurut naurettu, keskusteltu kaikesta maan ja taivaan väliltä. Kiitos vaan kaikille bittiavaruuden kavereille mielenkiintoisista keskusteluista ja toivotaan että niitä tulee vielä monia monia lisää :)

No juu...Eka lomapäivä alkaa olla lopuillaan.... mutta onneksi niitä on vielä aika liuta edessä :D
Nyt on paikallaan pieni iltapala ja sitten peiton alle lukemaan kesälukemiseksi hankkimaani roskaromaania.