Tälläinen sää sitten hellii mua, nautin suunnattomasti kun ei tarvi topata itteään enää talvikamppeisiin. Harmi vaan että ilkeä meteorologi lupasi enää huomiseksi yhtä kaunista ilmaa, sitten alkaa taas kylmetä.
Eilen pääsin tien päälle kahdesti :) Kävin ensin kaverin kanssa ajelemassa todella mukavaa mutkatietä Hyvinkäälle, maisemat oli kauniit, sää mitä mainioin eikä ajoseurassakaan mitään valittamista ollut :)
Kivaa huomata kuinka sitä alkaa pikkuhiljaa tulla sinuiksi pyörän kanssa, uskaltaa jo vähän varmemmin ajaa tiukkoihinkin kaarteisiin.
Ainoa huono puoli ajossa oli tuuli, kauhea vastatuuli teki ajosta paikkapaikoin haasteellista ja ohi ajavien rekkojen aiheuttamat tuulenpuuskat  riepotteli pyörää vielä vähän lisää. Tosin tässä kohtaa täytyy todeta että osasyy siihen miksi tuuli niin ikävästi tarttui sekä ajajaan että pyörään on se että ajotakkini on mulle aivan liian iso!! No ongelma ratkaistiin tänään kun kävin ostamassa uuden ajotakin :) Myyjätyttö ojensi mulle ajotakin kokoa XS!!! Pikkuisen katsoin myyjää hitaasti ja varmistin että hän todellakin tarjoaa mulle takkia jonka koko on XS. Juu kyllä hän sitä ihan tosissaan mulle tarjosi ja kun sen päälleni sitten puin niin olin riemua täynnä, mulle mahtui XS kokoa oleva ajotakki :D :D  En olekaan niin hhmm... isoluinen kun olen kuvitellut :) Eikä nyt ole kyse siitä että kyseiset takit olisi jotain extra-isoa mallia :)

Toisen kerran lähdin iltasella tien päälle kun Tampereella asuva erittäin rakas ystävä soitti ja ilmoitti olevansa parin tunnin päästä täällä päin paikallisella Shellillä iltateellä ja mun ois paree liittyä seuraan :) No eihän siinä voinut muuta kun heittää kamat päälle ja ajella iltateelle. Oli todella mukava pitkästä aikaa nähdä ystävän kanssa ja jutella niitä näitä. Nähty viimeks joskus viime vuoden lopulla, yhteyttä toki pidetään joka viikko netin ja tekstareitten kautta mutta onhan se ihan eri nähdä toinen livenä. Muutama tunti siinä sitten meni tarinoidessa ja alustavasti mietittiin josko sitä jossain vaiheessa pääsis yhessä ajelee jonkun lenkin.