Täysiä faktoja musta 50 kappaletta:

1. Tänä vuonna mittariin napsahtaa 31
2. avoliitossa, lapsia ei ole vielä
3. kaksi kissaa
4. leipäni saan sairaanhoitajan hommista
5. rakastan suklaata ja kahvia
6. inhoan Batteryä ja muista energiajuomia
7. lempiruoka Spagetti Carbonara jossa paljon pekonia
8. lempijuoma rasvaton maito
9. kirjahyllystä löytyy kattava kokoelma sarjakuvia ja fantasiakirjoja
10.levyhyllystä löytyy vanhaa punkkia ja skata, löytyy sieltä joku heavy-levykin
11. leffoista menee kaikki paitsi kun-fu leffat
12. vihaan pikkusieluisia ihmisiä jotka tuijottaa vaan ihmisten ulkokuorta.
13. vihaan iltavuoroja duunissa mutta myös aikaisia aamuherätyksiä
14. vihaa aina säännöllisesti melkein kaikkea!
15. haluaisin joskus omistaa Minin
16. moottoripyöränä mulla on tällä hetkellä Kawasaki er-5
17. oon hypännyt laskuvarjolla ja jos varaa olis niin jatkaisin harrastusta
18. benji-hypyn teen vielä joskus
19. haluan vielä joskus ajaa autolla tai moottoripyörällä läpi amerikan
20. haluaisin oppia puhumaan espanjaa
21. en ymmärrä joidenkin intoa nettipokeriin
22. vartaloani koristaa neljä tatuointia (lisää tulee varmasti)
23. napalävistys ja korvakorut löytyy myös
24. rakastan kesäpäiviä ja aurinkoa
25. horoskoopiltani olen kaksonen
26. minulla on vain muutama hyvä ystävä
27. tunnen itseni joskus hyvin yksinäiseksi
28. mutta viihdyn myös hyvin omissa oloissani
29. rakasta juhlien järjestämistä, leipomista ja kokkaamista
30. olen absolutisti
31. en tupakoi
32. mulla on kaksi kummilasta
33. kun mua ahdistaa niin kirjoitan runoja
34. diagnoosina on masennus ja suicidaaliset ajatukset
35. olen ollut hoidossa psykiatrisella osastolla
36. olen on/off-tyyppi, kaikki tehdään täysillä tai ei ollenkaan.
37. vihaan häviämistä
38. olen joskus hyvin riidanhaluinen
39. riidellessä huudan ja tavarat lentelee. 
40. annan anteeksi mutta harvoin unohdan
41.olen hyvin jääräpäinen
42. näen helposti painajaisia
43. voin nukkua helpostikin 12 tunnin yöunia
44. haluan seuraavassa elämässäni syntyä kissaksi
45. en kuulu kirkkoon mutta uskon johonkin korkeampaan voimaan
46. uskon myös aaveisiin
47. olen ollut alastonmallina
48. harrastan vesijumppaa ja kuntonyrkkeilyä
49. kirjotan tätä listaa läppärillä sunnuntai-iltana
50. ja olen varma että jotain olennaista jäi kirjoittamatta.